Bomboane de ciocolata / Chocolate candies

>> marți, 28 decembrie 2010

Asa cum va spuneam mai devreme, am sa va povestesc despre o reteta simpla.
Nu trebuie sa stii decat sa topesti ciocolata si sa pui alunele sau bucatelele de pastaie de vanilie. :)

As I already told you, I will present you a simple recipe.
You only have to know how to melt the chocolate and to put the hazelnuts or the small pieces of vanilla hull.

Aveti nevoie de:
- forme din silicon pentru bomboane
- ciocolata alba si neagra
- alune
- 1 pastaie de vanilie

You'll need:
- silicon molds for chocolate
- white and black chocolate
- hazelnuts
- 1 vanilla hull

Eu am avut nevoie de 200 g de ciocolata, 16 alune si 16 bucatele de pastaie de vanilie. Ciocolata trebuie sa fie buna, sa nu fie casanta. Topiti ciocolata. In fiecare cuib punem cate o aluna sau o bucatica de pastaie de vanilie. Apoi punem ciocolata topita. Se pun la frigider. Se lasa cam 20 de minute si apoi se scot pe o farfurioara.
Ciocolatele folosite de mine pentru aceste bomboane au fost aceasta si aceasta.  Veti avea nevoie de o forma de acest tip:

I needed 200 g of chocolate, 16 hazelnuts and 16 small pieces of vanilla hull. Chocolate has to have a good quality, it shouldn't be brittle. You melt the chocolate. In each cell we'll drop a hazelnut or a piece of vanilla hull. Then we'll put the melted chocolate. We'll introduce the molds in the fridge for 20 minutes. After that, we'll take the chocolate out of the molds and we put it on a plate.
The chocolates used by me were this and this. You'll need molds of this type: 


 Sursa/Source

A mea are 16 cuiburi de diferite forme.
Mine has 16 cells of different shapes. 




Sper ca v-am dat o idee buna pentru a va impresiona invitatii. :)
I hope I gave you a good idea to impress you guests. :)

21 comentarii:

alinutza 28 decembrie 2010, 21:27  

Ce faine au iesit! De unde ti-ai luat forma de silicon? Multumesc

alison 28 decembrie 2010, 21:29  

foarte frumoase,m-ar interesa si pe mine formele,sunt super!

Boabe de Cafea 28 decembrie 2010, 21:30  

Alinutza,

Forma am cumparat-o de la Cora Pantelimon. Este marca Fackelmann si a fost cam 30 de lei.
Multumesc pentru aprecieri! :)

Boabe de Cafea 28 decembrie 2010, 21:31  

Multumesc, Simona! Am scris de unde am cumparat-o un pic mai sus. :)

Freshly A-Stoot 28 decembrie 2010, 21:34  

Aw these are too cute! Hope you had a wonderful Christmas!

Chef Fresco 28 decembrie 2010, 21:37  

Oops - above comment was from us at Chef Fresco, I was accidentally logged into the wrong account. Sorry about that!

Boabe de Cafea 28 decembrie 2010, 21:41  

There's no problem, dear Chef! :))
Yes, we had a wonderful Christmas. Now we're waiting for New Year's Eve.
Thanks for visiting :)!

boscodina 28 decembrie 2010, 22:03  

arata tare, tare bine. Felicitari :)

ravienomnoms 28 decembrie 2010, 22:14  

They are gorgeous! nice job!

Nadji 29 decembrie 2010, 01:35  

J'aime beaucoup tes bouchées. Elles doivent être délicieuses.
Tu peux remplacer l'eau de rose par l'eau de fleur d'oranger sans problème.
Bonne fête et tous mes vœux pour cette nouvelle année.

Liana10 29 decembrie 2010, 01:37  

Tare-s faine formele...eu am una doar cu trandafiri. Imi plac si farfuriile tare mult.

diamond 29 decembrie 2010, 02:30  

sunt tare faine, iar forma e minunata! Un An Nou bun!:D

ghiocel07 29 decembrie 2010, 07:43  

Frumoase, imbracate in haina de sarbatoare

Boabe de Cafea 29 decembrie 2010, 12:30  

Nadji, merci pour les informations! J'essayerai avec l'eau de fleur d'oranger.
Merci pour la visite!Bonne Anne!

Boabe de Cafea 29 decembrie 2010, 12:32  

Multumesc, Liana! Am sa pun azi o poza si cu formele mele. Cele din articol sunt unele de pe net.
Dintre farfurii mai am decat una. Una a spart-o sotul meu ieri cand spala vasele. :(

Boabe de Cafea 29 decembrie 2010, 12:33  

Multumesc, Diamond!
Si eu iti doresc un An Nou cu multe impliniri si sanatate! :)

Boabe de Cafea 29 decembrie 2010, 12:34  

Multumesc, Ghiocel! Imi place mult Craciunul dar parca mai mult astept sa vina anotimpul tau! :)

Craita 29 decembrie 2010, 16:30  

Bine ca ne-ai spus de unde ai cumparat forma,fix din Cora Pantelimon imi fac si eu cumparaturile

Boabe de Cafea 29 decembrie 2010, 16:53  

Craita,

Pai tocmai de aceea v-am zis! Ca sa va luati si sa faceti si voi! :)
Eu nu sunt bucuresteanca dar vin des si imi fac acolo cumparaturile.
Te mai astept!

Trimiteți un comentariu

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP